Parlar i escriure per aprendre gramàtica a secundària
Fontich Vicens, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 2011
Abstract: En aquest article, hi descrivim una experiència d'ensenyament gramatical portada a terme en una aula de quart d'ESO inspirada en les idees provinents de la investigació en didàctica de la gramàtica. El punt de partida bàsic és el següent: si parlar i escriure són instruments privilegiats d'aprenentatge, haurem de dissenyar dispositius d'intervenció basats en la parla i l'escriptura.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Subject: Investigació-acció ; Comunitat d'aprenentatge ; Seqüència didàctica de gramàtica
Published in: Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, Núm. 52 (2011) , p. 112-122, ISSN 1133-9845

Adreça alternativa: https://cat.grao.com/ca/producte/parlar-i-escriure-per-aprendre-gramatica-a-secundaria-ar05219139


11 p, 56.2 KB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2017-11-29, last modified 2020-11-07



   Favorit i Compartir