visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Com afronten els docents d'Espanyol com a llengua estrangera els incidents crítics? |
Títol variant: | ¿Cómo afrontan los docentes de Español como lengua extranjera los incidentes críticos? |
Data: | 2018 |
Resum: | En un estudi realitzat en l'Estat Espanyol per la UAB i la UVigo, en el marc del projecte internacional CRITICedu, s'han investigat els tipus i freqüències d'incidents crítics (IC) amb els quals es troben els docents d'Espanyol com a Llengua Estrangera, la seva gravetat, i els tipus de respostes d'afrontament per part d'aquests docents segons siguin nadius o no i segons la seva antiguitat. |
Resum: | En un estudio realizado en el Estado Español por la UAB y la UVigo, en el marco del proyecto internacional CRITICedu, se han investigado los tipos y frecuencias de incidentes críticos (IC) con los que se encuentran los docentes de español como lengua extranjera, su gravedad, y los tipos de respuestas de afrontamiento por parte de estos docentes según sean nativos o no y según su antigüedad. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català i Castellà |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: | UAB divulga, Febrer 2018, p. 1-2, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 216.0 KB |
Español 2 p, 227.7 KB |