Com afronten els docents d'Espanyol com a llengua estrangera els incidents crítics?
Álvarez Bernárdez, Paula Reyes (Universytet Mikolaia Kopernika (Torun, Polònia))
Monereo i Font, Carles, 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Títol variant: ¿Cómo afrontan los docentes de Español como lengua extranjera los incidentes críticos?
Data: 2018
Resum: En un estudi realitzat en l'Estat Espanyol per la UAB i la UVigo, en el marc del projecte internacional CRITICedu, s'han investigat els tipus i freqüències d'incidents crítics (IC) amb els quals es troben els docents d'Espanyol com a Llengua Estrangera, la seva gravetat, i els tipus de respostes d'afrontament per part d'aquests docents segons siguin nadius o no i segons la seva antiguitat.
Resum: En un estudio realizado en el Estado Español por la UAB y la UVigo, en el marco del proyecto internacional CRITICedu, se han investigado los tipos y frecuencias de incidentes críticos (IC) con los que se encuentran los docentes de español como lengua extranjera, su gravedad, y los tipos de respuestas de afrontamiento por parte de estos docentes según sean nativos o no y según su antigüedad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: UAB divulga, Febrer 2018, p. 1-2, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 216.0 KB

Español
2 p, 227.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2018-02-13, darrera modificació el 2023-10-01



   Favorit i Compartir