Proposen un model per enfortir l'educació inclusiva a Equador
Delgado Valdivieso, Karina Elizabeth (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Títol variant: Proponen un modelo para fortalecer la educación inclusiva en Ecuador
Data: 2018
Resum: Una tesi doctoral de la UAB ha analitzat si les institucions educatives del Districte Metropolità de Quito (Equador) tenen en compte les polítiques relacionades amb l'educació inclusiva. L'estudi evidencia que encara hi ha mancances importants en l'atenció a diferents grups d'alumnat i la necessitat d'estudiar el problema en la resta del país, al mateix temps que planteja una proposta de millora del sistema actual.
Resum: Una tesis doctoral de la UAB ha analizado si las instituciones educativas del Distrito Metropolitano de Quito (Ecuador) tienen en cuenta las políticas relacionadas con la educación inclusiva. El estudio evidencia que todavía hay carencias importantes en la atención a diferentes grupos de alumnado y la necesidad de estudiar el problema en el resto del país, al tiempo que plantea una propuesta de mejora del sistema actual.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: UAB divulga, Febrer 2018, p. 1-4, ISSN 2014-6388



Català
4 p, 552.6 KB

Español
4 p, 622.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2018-02-13, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir