Google Scholar: citations
Propaganda y publicidad política : algunas cuestiones terminológicas
Huici, Adrián (Universidad de Sevilla)

Additional title: Propaganda and political advertising : some terminological issues
Date: 1994
Abstract: La Facultad de Ciencias de la Información de la Universidad de Sevilla, en su rama de Publicidad, ha incorporado una nueva asignatura, dictada a partir del curso 1993/94, con el sugerente (y riesgoso) título de.
Abstract: The Faculty of Information Sciences of the University of Seville, in its branch of Advertising, has incorporated a new subject, issued from the 1993/94 academic year, with the suggestive (and risky) title of.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Subject: Propaganda ; Publicidad política ; Political advertising
Published in: Questiones publicitarias, Núm. 3 (1994) , p. 96-104 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v3-huici
DOI: 10.5565/rev/qp.216


9 p, 688.7 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Research articles

 Record created 2018-02-15, last modified 2020-08-09



   Favorit i Compartir