Google Scholar: citations
El cartel publicitario de vanguardia
Garrido Lora, Manuel (Universidad de Sevilla. Facultad de Comunicación)

Additional title: The avant-garde advertising poster
Date: 1997
Abstract: La profunda transformación que la sociedad europea sufre en las primeras décadas del siglo determina fuertemente una nueva concepción del arte, que en conjunto podemos considerar como arte moderno, concretado en lso distintos movimientos de vanguardia.
Abstract: The profound transformation that European society suffers in the first decades of the century strongly determines a new conception of art, which together we can consider as modern art, concretized in different avant-garde movements.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Cartel ; Vanguardia ; Advertising ; Avant-garde
Published in: Questiones publicitarias, Núm. 6 (1997) , p. 48-62 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v6-garrido-3
DOI: 10.5565/rev/qp.304


8 p, 2.3 MB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Research articles

 Record created 2018-02-15, last modified 2021-08-08



   Favorit i Compartir