Google Scholar: cites
La arquitectura de la empresa : un elemento al servicio de la comunicación comercial
Caro González, Francisco J.

Títol variant: The architecture of the company : an element at the service of commercial communication
Data: 1996
Resum: A lo largo de la historia, la arquitectura ha sido empleada por los detenta­ dores del poder como un reflejo simbólico del mismo. De esta forma, los faraones de Egipto construyeron grandes pirámides, en la Edad Media el poder eclesiástico se manifestó en la construcción de catedrales, la nobleza magnificaba su existencia con la edificación de palacios y los estados cons­ truían (y construyen) soberbios edificios para albergar sus instalaciones.
Resum: Throughout history, architecture has been used by the power holders as a symbolic reflection of it. In this way, the pharaohs of Egypt built great pyramids, in the Middle Ages the ecclesiastical power manifested itself in the construction of cathedrals, the nobility magnified their existence with the building of palaces and the states built (and built) superb buildings to house your instalations.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Arquitectura ; Comunicación comercial ; Simbolismo
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 5 (1996) , p. 76-86 (Artículos de investigación) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v5-caro
DOI: 10.5565/rev/qp.268


12 p, 1001.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir