La huella de la publicidad. Crónica de unas marcas bien anunciadas. Ricardo Pérez. Córdoba, Almuzara, 2005. 270 páginas
Hermida Congosto, Alberto (Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y)
Fecha: |
2006 |
Resumen: |
Obra ressenyada: Ricardo PÉREZ, La huella de la publicidad. Crónica de unas marcas bien anunciadas. Córdoba: Almuzara, 2005. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Marca ;
Publicidad |
Publicado en: |
Questiones publicitarias, Núm. 11 (2006) , p. 131-133 (Reseñas) , ISSN 1988-8732 |
Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v11-hermida
DOI: 10.5565/rev/qp.141
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Questiones PublicitariasArtículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Reseñas
Registro creado el 2018-02-15, última modificación el 2022-07-18