Google Scholar: cites
Integrismo en la comunicación publicitaria
Huici, Adrián (Universidad de Sevilla)

Títol variant: Integrity in advertising communication
Data: 1996
Resum: Cuando se aborda algún tema relativo a la publicidad, no importa en qué contexto nos situemos, suele ser imprescindible el plantearse como cues­ tión previa la profunda interdependencia de aquélla, en tanto que fenóme­ no que acompaña la modernidad, con los medios masivos de comunica­ ción, con los cuales mantiene una doble, y por ello mismo ambigua, rela­ción.
Resum: When any subject related to advertising is approached, no matter in what context we situate ourselves, it is usually essential to consider as a prior question the profound interdependence of the former, as a phenomenon that does not accompany modernity, with the mass media. , with which it maintains a double, and therefore ambiguous, relationship.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Comunicación publicitaria ; Advertising communication
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 5 (1996) , p. 10-22 (Artículos de investigación) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v5-huici
DOI: 10.5565/rev/qp.269


14 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir