Fecha: |
1995 |
Resumen: |
Obra ressenyada: Jesús GONZÁLEZ REQUENA, Anaya ORTIZ DE ZARATE, El espot publicitario. La metamorfosis del deseo. Madrid: Cátedra, 1995. |
Resumen: |
Publicado en 1995 este nuevo libro de Jesús González Requena y Amaya Ortiz de Zárate nos ofrece una visión distinta sobre Ja imagen publicitaria. Se trata de un excelente estudio sobre el análisis de la publicidad fundamen talmente televisi va, centrado en el. |
Resumen: |
Published in 1995, this new book by Jesús González Requena and Amaya Ortiz de Zárate offers us a different vision of the advertising image. It is an excellent study on the analysis of advertising fundamentally television, focused on the. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Espot publicitario ;
Advertising spot |
Publicado en: |
Questiones publicitarias, Núm. 4 (1995) , p. 137-139 (Reseñas) , ISSN 1988-8732 |