L'ensenyament del conte "Els Tres Porquets" en xinès mitjançant recursos audiovisuals
Colomer Vallès, Maria
Viladiu Illanas, Pablo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Título variante: La enseñanza del cuento "Los Tres Cerditos" en chino mediante recursos audiovisuales
Título variante: Teaching the tale "The Three Pigs" using audio-visual resources
Fecha: 2017
Resumen: El present Treball de Final de Grau conté dues parts principals: la anàlisis de l'evolució de l'educació arran del naixement dels recursos audiovisuals i la preparació d'una unitat didàctica. Primerament, analitzem des de l'evolució de l'educació tradicional, prenent com a punt de partida les primeres biblioteques universitàries sorgides el s. XII, fins a l'educació d'avui en dia. També hi trobem una breu anàlisis dels recursos audiovisuals que tenim a l'abast en els centres docents del nostre país. Per altra banda, s'ha creat una unitat didàctica en xinès utilitzant únicament recursos audiovisuals. L'objecte d'estudi és Els Tres Porquets en xinès, un fragment d'una durada de menys de 10 minuts. A partir d'aquest s'ha creat una unitat d'aproximadament dues hores de duració per a alumnes amb un nivell 3 de xinès(B1) formada per un conjunt d'activitats de lèxic, gramàtica, comprensió lectora i comprensió auditiva. L'objectiu és proporcionar als alumnes un aprenentatge fàcil i divertit.
Resumen: El presente Trabajo de Final de Grado contiene dos partes principales: el análisis de la evolución de la educación desde el nacimiento de los recursos audiovisuales y la preparación de una unidad didáctica. 3 Primeramente, analizamos desde la evolución de la educación tradicional, tomando como punto de partida las primeras bibliotecas universitarias surgidas en el s. XII, hasta la educación de hoy en día. También encontramos un breve análisis de los recursos audiovisuales disponibles en los centros docentes de nuestro país. Por otro lado, se ha creado una unidad didáctica en chino utilizando únicamente recursos audiovisuales. El objeto de estudio es Los Tres Cerditos en chino, un fragmento con una duración de menos de 10 minutos. A partir de éste se ha creado una unidad de aproximadamente dos horas de duración para alumnos con un nivel 3 de chino(B1) formada por un conjunto de actividades de léxico, gramática, comprensión lectora i comprensión auditiva. El objetivo es proporcionar a los alumnos un aprendizaje fácil y divertido.
Resumen: The present Final Degree Project contains two main parts: an analysis of the evolution of education since de birth of audio-visual sources and the preparation of a didactic unit. First of all, we will analyse since the evolution of traditional education, taking the first universities' libraries created in the 12th century as a starting point, until nowadays' education. We will also find a brief analysis of audio-visual sources available in the academic centres of our country. On the other hand, a didactic unit it's been created in Chinese using only audio-visual resources. The subject matter is The Three Pigs in Chinese, a piece that lasts less than 10 minutes. From this a unit of approximately two hours it's been created for students with level 3 of Chinese(B1). There is a group of lexical, grammar, reading comprehension and listening comprehension activities. The target is to learn in an easy and funny way.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Titulación: Estudis d'Àsia Oriental [2500244]
Plan de estudios: Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Xinès ; Ensenyament ; Aprenentatge ; Recursos audiovisuals ; "Els Tres Porquets" ; Chino ; Enseñanza ; Aprendizaje ; Recursos audiovisuales ; "Los Tres Cerditos" ; Chinese ; Teaching ; Learning ; Audio-visual resources ; The Three Little Pigs



41 p, 10.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Traducción e Interpretación. TFG

 Registro creado el 2018-05-03, última modificación el 2022-09-03



   Favorit i Compartir