visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
>
Documents de recerca
>
Tesis doctorals
>
El Proceso creativo publicitario: la importancia de las apropiaciones artísticas en la práctica de la dirección de arte en Brasil y España
>
Comentaris
Informació:
Discussió (0)
Estadístiques d'ús
El Proceso creativo publicitario: la importancia de las apropiaciones artísticas en la práctica de la dirección de arte en Brasil y España
-
Esteves, Roberta Fernandes
;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel,
(Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Rom Rodríguez, Josep A,
1963-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Comentaris (0)
|
Ressenyes
(0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.
Subscriure's
to this discussion. You will then receive all new comments by email.
Afegeix un comentari
Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu
definit el vostre àlies
.
N/D
s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>
Envieu-me un email quan es publiqui un nou comentari
Registres semblants