Natura i cultura : respostes humanes a les crisis ambientals. (Universitat Autònoma de Barcelona 15-16 de novembre de 2007)
Domínguez, Pablo (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Ventura i Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)

Fecha: 2009
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Revista d'etnologia de Catalunya, Núm. 34 (2009) , p. 171-172, ISSN 2014-6310

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/RevistaEtnologia/article/view/133074


2 p, 63.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias > Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA)
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2018-05-14, última modificación el 2022-02-06



   Favorit i Compartir