L'educació multicultural a la realitat catalana : un debat ajornat
Carrasco, Sílvia 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
| Fecha: |
2004 |
| Resumen: |
A partir de l'analisi del que representen les relacions interculturals, l'autora planteja que no s'hauria d'ajornar el debat sobre els continguts, els objectius i els compromisos de i'educació multicultural a Catalunya, tot preguntant-se, per exemple, qui pot afirmar que esta realment integrat a la societat. |
| Resumen: |
Starting from the analysis of intercultural relations, the author urges that there be no delay in opening a debate on the content, the objectives, and the commitment to multicultural education in Catalonia, asking, for example, who is entitled to affirm that he or she is genuinely integrated in society. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Català |
| Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Publicado en: |
Revista d'etnologia de Catalunya, Núm. 24 (2004) , p. 64-73, ISSN 2014-6310 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/RevistaEtnologia/article/view/49399
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Artículos publicados
Registro creado el 2018-05-16, última modificación el 2022-02-06