L'Ús del cos en l'aprenentatge de l'escriptura : estudi sobre la tècnica Alexander aplicada en un context escolar
Faustino Aldea, Ariadna
Martínez Mínguez, Maria Lourdes
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2015
Descripción: 91 p.
Resumen: Aquest estudi pretén analitzar els efectes de la Tècnica Alexander en relació als hàbits posturals associats a l'aprenentatge de l'escriptura. La metodologia utilitzada ha estat mixta. La mostra infants de entre 5 i 6 anys. Els instruments emprats han estat: una prova pretest-posttest, diari de camp, entrevista amb la tutora i la observació i anàlisi dels vídeos registrats, amb el programa Kinovea. Els resultats mostren que els infants que han rebut formació en Tècnica Alexander disminueix la presència d'hàbits posturals perjudicials associats a l'acte d'escriure, tot i que l'evolució dels subjectes es produeix de manera desigual.
Derechos: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Lengua: Català.
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació: Màster de recerca en educació
Documento: masterThesis
Materia: Alexander, Tècnica ; Escriptura -- Ensenyament primari

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/326779


91 p, 2.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera

 Registro creado el 2018-06-27, última modificación el 2019-02-02



   Favorit i Compartir