Fecha: |
2015 |
Descripción: |
91 p. |
Resumen: |
Aquest estudi pretén analitzar els efectes de la Tècnica Alexander en relació als hàbits posturals associats a l'aprenentatge de l'escriptura. La metodologia utilitzada ha estat mixta. La mostra infants de entre 5 i 6 anys. Els instruments emprats han estat: una prova pretest-posttest, diari de camp, entrevista amb la tutora i la observació i anàlisi dels vídeos registrats, amb el programa Kinovea. Els resultats mostren que els infants que han rebut formació en Tècnica Alexander disminueix la presència d'hàbits posturals perjudicials associats a l'acte d'escriure, tot i que l'evolució dels subjectes es produeix de manera desigual. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Recerca en Educació [4313815] |
Colección: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster de recerca en educació |
Documento: |
Treball de fi de postgrau |
Materia: |
Alexander, Tècnica ;
Escriptura -- Ensenyament primari |