Identificación de atributos comunicacionales para la construcción de una imagen empresarial socialmente responsable en la Sociedad del Conocimiento
Mayorga Gordillo, Javier Andrés ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universidad Autónoma de Occidente (Colòmbia))
Añaños, Elena ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2018 |
Resum: |
En este trabajo se identifican las características, que a partir de un análisis semántico de la información obtenida de una revisión bibliográfica detallada, contribuyen a la construcción de la imagen socialmente responsable de las organizaciones. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. ![Creative Commons](/img/licenses/by-nc-nd.ico) |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Contribució a congrés |
Matèria: |
Responsabilidad social empresarial |
Publicat a: |
VI Congrés Internacional AE-IC: Comunicación y Conocimiento. Salamanca (España), 6è : 2018 |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)Contribucions a jornades i congressos >
Presentacions
Registre creat el 2018-07-02, darrera modificació el 2023-02-27