Google Scholar: cites
Proxémica publicitaria : la penetración no verbal. Una aproximación al estudio de la voz en los anuncios televisados
González Solas, Javier (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad)

Títol variant: Proxèmica publicitària : la penetració no verbal. Una aproximació a l'estudi de la veu en els anuncis televisats
Títol variant: Advertising propaganda : non-verbal penetration. An approach to the study of the voice in televised advertisements
Data: 2018
Resum: Las líneas siguientes sugieren solamente un campo de investigación poco transitado y que puede tener rendimientos interesantes, no sólo instrumentales, sino cognitivos, ideológicos, críticos y políticos. Se trata sólo de una propuesta con tipologías aún por refinar y metodologías de campo perfeccionables. Sin embargo esta aproximación conceptual y los resultados empíricos analizados ya parecen apuntar a posibles frutos y a interpretaciones interesantes de los datos. De acuerdo con este propósito aproximativo se trazará un recorrido rápido que deje prever tanto el interés de la exploración como las mejoras introducibles.
Resum: Les línies següents suggereixen només un camp d'investigació poc transitat i que pot tenir rendiments interessants, no només instrumentals, sinó cognitius, ideològics, crítics i polítics. Es tracta només d'una proposta amb tipologies encara per refinar i Metod ologías de camp a millorar. No obstant això aquesta aproximació conceptual i els resultats empírics analitzats ja semblen apuntar a possibles fruits i a interpretacions interessants de les dades. D'acord amb aquest propòsit aproximatiu es farà un recorregut ràpid que deixi preveure tant l'interès de l'exploració com les millores introduïbles.
Resum: The following lines suggest only a little researched field of research and that can have interesting performances, not only instrumental, but cognitive, ideological, critical and political. It is only a proposal with typologies still to be refined and method Field refinements. However, this conceptual approach and the empirical results analyzed already seem to point to possible outcomes and interesting interpretations of the data. According to this approximate purpose, a quick route will be drawn up that allows us to foresee both the interest of the exploration and the improvements introduced.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Proxémica ; Comunicación no-verbal ; Espacio público ; Gusto de época ; Populismo político ; Proxèmica ; Comunicació no-verbal ; Espai públic ; Gust d'època ; Populisme polític ; Proxemic ; Non-verbal communication ; Public space ; Vintage taste ; Political populism
Publicat a: Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 22 (2018) , p. 79-92 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v1-n22-gonzalez
DOI: 10.5565/rev/qp.313


14 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-07-24, darrera modificació el 2022-09-15



   Favorit i Compartir