Biologia i Geologia i la seva Didàctica [42084]
Márquez Bargalló, Conxita
Bach i Plaza, Joan
Gené Torrabadella, Jordi
Roqué, Xavier
Barquinero Estruch, Joan Francesc
Tabernero Holgado, Carlos
Grimalt-Álvaro, Carme
Canet Pladevall, Roser
García Viloca, Mireia
Alvarez Calafell, Xavier
Couso, Digna
Marbà Tallada, Anna
Oliveras Prat, Begoña
Saura Mas, Sandra
Hernandez Rodriguez, Maria Isabel
Lopez Simo, Victor
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Teaching Methods for Biology and Geology
Título variante: Biología y Geología y su Didáctica
Fecha: 2018-19
Resumen: 1 L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Consta de dos mòduls de contingut diferenciat: 1. el mòdul de complements de formació que té com a objectiu completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències. Inclou els blocs d'història de les ciències i temes d'actualitat i el de complements de formació. 2. el mòdul de didàctica específica i el d'innovació docent i iniciació a la recerca que tenen com a objectiu capacitar al futur professor de secundària perquè pugui ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la biologia i la geologia i la física i la química, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. Inclou els blocs d'introducció a la didàctica, el de didàctica de la biologia i la geologia i el d'innovació docent i iniciació a la recerca.
Resumen: GOALS 1 GOALS The aim of the course is to complete the knowledge of future science teachers of biology, geology, physics and chemistry graduates, engineers or graduates and bring them to the knowledge of science education and the specific teaching of each discipline. It consists of two modules differentiated content: - The additional training module that aims to complete the knowledge of biology, geology, physics and chemistry graduates, engineering graduates or future science teachers. It includes blocks of history of science and current events and training complements. - The module specific teaching and teaching innovation and introduction to research aimed at training the future high school teacher that can teach the contents of the knowledge areas of biology and geology and physics and chemistry, integrating disciplinary knowledge and the teaching of science taking into account the knowledge of other areas such as epistemology, language and communication, psychology and pedagogy. Includes blocks introduction to didactics, the didactics of biology and geology and teaching innovation and introduction to research.
Resumen: 1 El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de biología, geología, física y química de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias, así como acercarlos al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. Consta de dos módulos de contenido diferenciado: 1. el módulo de complementos de formación que tiene como objetivo completar los conocimientos de biología, geología, física y química de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias. Incluye los bloques de historia de las ciencias y temas de actualidad y el de complementos de formación. 2. el módulo de didáctica específica y el de innovación docente e iniciación a la investigación que tienen como objetivo capacitar al futuro profesor de secundaria para que pueda enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la biología y la geología y la física y la química , integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. Incluye los bloques de introducción a la didáctica, el de didáctica de la física y la química y el de innovación docente e iniciación a la investigación.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Plan de estudios: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
15 p, 122.8 KB

Anglès
15 p, 118.6 KB

Castellà
15 p, 121.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-09-14, última modificación el 2023-02-22



   Favorit i Compartir