La comunicació actual al món casteller
Castilla Gallego, Marta
Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La comunicación actual en el mundo 'casteller'
Fecha: 2018
Descripción: 160 pag.
Resumen: Les colles castelleres són una tradició popular de més de 100 anys. Però la seva realitat actual no té res a veure amb la dels inicis. Els temps han canviat i les colles han crescut i s'han adaptat a tots els avenços que hi ha hagut. Gràcies a aquests, la seva comunicació ha fet un pas de gegant així com el seu impacte en la societat. És precisament això el que s'analitza en aquest estudi: la realitat actual de la comunicació castellera gràcies a les noves tendències i l'aparició de les xarxes socials.
Resumen: Las "colles castelleres" son una tradición popular de más de 100 años. Pero su realidad actual no tiene nada que ver con la de sus inicios. Los tiempos han cambiado y las "colles" han crecido y se han adaptado a todos los avances que han habido. Gracias a estos, su comunicación ha dado un paso de gigante igual que su impacto en la sociedad. Es precisamente esto lo que se analiza en este estudio: la realidad actual de la comunicación castellera gracias a las nuevas tendencias y la aparición de las redes sociales.
Resumen: Castellers (the Catalan human towers) are a popular tradition with more than 100 years, but its current reality has nothing to do with its first beginnings. Times have changed and so have the 'castellers', which have adapted to all the advances. Thanks to that, its communication has gone forward as well as its impact on the society has. This is what this project analyses: the current reality of castellers' communication thanks to the new trends and the emergence of social media.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Comunicació en les organitzacions ; Castellers ; Xarxes socials



160 p, 6.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-09-17, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir