Màrqueting Avançat [42226]
López Belbeze, María Pilar
Izard Granados, Gabriel
Llonch Andreu, Joan
Gallo Martinez, Rosalía
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Advanced Marketing
Título variante: Marketing Avanzado
Fecha: 2018-19
Resumen: Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Resumen: Addressing the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the point of view of market analysis and mark.
Resumen: Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 84.2 KB

Anglès
6 p, 77.3 KB

Castellà
5 p, 80.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-09-21, última modificación el 2024-04-06



   Favorit i Compartir