L'Educació física des de l'aprenentatge per projectes : un estudi sobre la visió del professorat
Cortés Ferrero, Francisco
Prat Grau, Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Physical education from project-based learning : a study on the vision of teachers
Fecha: 2014
Descripción: 149 p.
Resumen: En les primeres edats, la Psicomotricitat i després l'Educació Física, constitueixen la base que permet als alumnes assolir cert domini vers la seva motricitat i les seves capacitats cognitives front el seu desenvolupament. Un desenvolupament, que es integral perquè conforma tots els aspectes personals, ajudant-los al llarg de la seva vida. Una educació global que consideri a les persones en la seva totalitat ens fa pensar i arribar a l'Aprenentatge per Projectes ja que parteixen d'un ensenyament global, entenent-los com processos oberts interrelacionats. La poca recerca i literatura existent ens demostra que aquesta filosofia no s'utilitza per relacionar les especialitats.
Derechos: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Lengua: Català.
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació: Màster de recerca en educació
Documento: masterThesis
Materia: Educació física -- Ensenyament

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/333506


Treball fi de màster
149 p, 2.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera

 Registro creado el 2018-10-23, última modificación el 2019-03-07



   Favorit i Compartir