Una aproximación a la comprensión pública de la educación social
Arola Moreno, Carla
Carrasco Mercadal, Angie
Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2013
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Educación social ; Profesionalización ; Comprensión pública ; Perfil profesional ; Educador/a social
Publicat a: Revista de Educación Social (RES), Núm. 17 (2013) , ISSN 1698-9097

Adreça alternativa: http://www.eduso.net/res/?b=21&c=218


13 p, 235.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-10-25, darrera modificació el 2019-02-06



   Favorit i Compartir