Peer text revision using models as feedback
Matamoros Benson, Jordi
Escobar Urmeneta, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2018
Description: 36 p.
Abstract: This paper analyses peer interaction during a task of text revision that used models as a means of written corrective feedback. The data was gathered from a state secondary school in the surrounding area of Barcelona. Learners wrote texts which they then revised in small groups or pairs by contrasting them with a written model. The analysis carried out tries to determine what learners do during interaction in order to elucidate if this particular type of feedback produces linguistic improvement.
Abstract: El present treball analitza la interacció entre iguals durant una tasca de revisió de texts que va usar models com a eina de feedback correctiu sobre un text escrit. Les dades es van recollir en un institut públic dels voltants de Barcelona. Els aprenents van escriure textos que després van revisar en grups reduïts o parelles, contrastant-los amb un model escrit. L'anàlisi dut a terme intenta determinar que fan els alumnes durant la interacció per aclarir si aquest particular tipus de feedback produeix millores lingüístiques.
Abstract: El presente trabajo analiza la interacción entre iguales durante una tarea de revisión de textos que utilizó modelos como herramienta de feedback correctivo sobre un texto escrito. Los datos se recogieron de un instituto público de los alrededores de Barcelona. Los aprendices escribieron textos que después revisaron en grupos pequeños o parejas contrastándolos con un modelo escrito. El análisis llevado a cabo intenta determinar que hacen los alumnos durante la interacción para esclarecer si este particular tipo de feedback produce mejoras lingüísticas.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons en què s'entrega l'obra al domini públic. Podeu copiar, modificar, distribuir l'obra i fer-ne comunicació pública, fins i tot amb finalitat comercial, sense demanar cap mena de permís. Public domain
Language: Anglès
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Escrits tècnics -- Redacció ; Literatura científica -- Avaluació



Treball fi de màster
36 p, 921.5 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2018-11-09, last modified 2023-12-14



   Favorit i Compartir