|
|
|||||||||||||||
|
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Página principal > Artículos > Artículos publicados > Nivells de desenvolupament de l'atenció conjunta |
| Título variante: | Niveles de desarrollo de la atención conjunta |
| Fecha: | 2008 |
| Resumen: | L'atenció conjunta és una habilitat cognitiva inherent al desenvolupament de l'infant. L'adquisició i el desenvolupament de l'atenció conjunta reflecteixen una evolució a partir de la qual es poden crear una sèrie de nivells o formes d'atenció conjunta. Proposem tres nivells d'atenció conjunta que reflecteixen evolutivament les diferents formes d'atendre de l'infant en les situacions d'interacció triàdica adult-objecte-infant. Aquestes diferents formes d'atendre, tal com assenyalen Adamson i Bakeman (1984) mesuren el grau d'acceptació o interiorització per part de l'infant del compromís conjunt que s'intenta establir a partir d'una part determinada d'un objecte o amb la seva totalitat. |
| Derechos: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Lengua: | Català |
| Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
| Materia: | Atenció conjunta ; Habilitat cognitiva ; Educació Infantil |
| Publicado en: | Comunicació educativa, Num. 21 (2008) , p. 32-34, ISSN 2339-5559 |
3 p, 1.3 MB |