¿Están los influencers perdiendo su credibilidad? : Estudio sobre la credibilidad que el consumidor otorga al mensaje emitido por el influencer en la plataforma Instagram dentro del sector cosmético
Garcia Fortuny, Helena
Ávalos del Pino, Carmen, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 84 p.
Resum: Los influencers forman parte de nuestro día a día. Han pasado de ser personas que compartían sus experiencias, gustos y opiniones en sus redes sociales a ser personas capaces de emitir un mensaje que llegue a millones de personas en pocos segundos. Sus comunidades están repartidas por todo el mundo y sus opiniones son consideradas como un altavoz que cualquier marca estaría dispuesto a utilizar, pero, ¿sigue el consumidor interesado en lo que dice? ¿le otorga credibilidad al mensaje que emite? Mediante la realización de este trabajo se pretende analizar los factores de credibilidad del mensaje del influencer en el sector cosmético en Barcelona y su Área Metropolitana mediante la elaboración de un cuestionario cuantitativo.
Resum: Els influencers formen part del nostre dia a dia. Han passat de ser persones que compartien les seves experiències, gustos i opinions en les seves xarxes socials a ser persones capaces d'emetre un missatge que arribi a milions de persones en pocs segons. Les seves comunitats estan repartides per tot el món i les seves opinions són considerades altaveus que qualsevol marca estaria disposat a utilitzar, però, segueix el consumidor interessat en el que diu? Li atorga credibilitat al missatge que emet? Mitjançant la realització d'aquest treball d'investigació es pretén analitzar els factors de credibilitat del missatge del influencer en el sector cosmètic a Barcelona i la seva Àrea Metropolitana.
Resum: Nowadays influencers are part of our daily life. At the beginning they were people who shared their experiences and opinions in their social networks but now they are able to deliver a message that reaches millions of people within a few seconds. Their communities are spread all over the world and their opinions are considered as a loudspeaker that any brand would be willing to use, but is the consumer still interested in their message? Does the message have credibility? With this investigation we pretend to analyze the factors that give credibility to the influencer's message in the cosmetic sector in Barcelona.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Productes de bellesa ; Marqueting personal - Aspectes econòmics ; Internet - Màrqueting



84 p, 2.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2019-01-07, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir