Gestió d'oficines de turisme [101225]
Abril-Sellarés, María
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Date: 2018-19
Abstract: Al finalitzar l'assignatura l'alumne serà capaç de: 1. Comprendre la missió, l'entorn, l'evolució de les oficines de turisme, així com les seves diferents funcions o tasques. 2. Conèixer i saber dissenyar els serveis de les oficines de turisme i el públic i/o usuaris als que han d'anar dedicats. 3. Saber organitzar i dissenyar la prestació d'aquests serveis. 08. 03. 001 1 Rev. :1 4. Conèixer les competències professionals necessàries per cada una de les funcions de les oficines de turisme, així com les condicions i infraestructures necessàries per a poder dur a terme els serveis de manera eficaç i adequada. 5. Conèixer com dur a terme el control de qualitat per tal de poder aconseguir un nivell de satisfacció adequat per part del client.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Study plan: Grau en Turisme
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 226.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2019-02-04, last modified 2023-01-28



   Favorit i Compartir