De los procedimientos a las estrategias : implicaciones para el Proyecto Curricular Investigación y Renovación (IRES)
Monereo i Font, Carles, 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 1995
Resum: En este artículo se analizan dos orientaciones clásicas de los procedimientos en educación: la perspectiva disciplinar y la perspectiva psicopedagógica, defendiéndose la complementariedad dialéctica de ambas en el “contexto” de enseñanza-aprendizaje. Desde esta nueva perspectiva contextual la organización y secuenciación de los procedimientos se basa en la complejización gradual de las condiciones de las situaciones-problemas que el profesor plantea a sus alumnos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Investigación en la escuela, Núm. 27 (1995) , p. 21-38, ISSN 0213-7771

Adreça alternativa: https://idus.us.es/xmlui/handle/11441/59662


18 p, 5.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2019-02-11, darrera modificació el 2019-02-12



   Favorit i Compartir