El desarrollo de las industrias culturales en China en la era de los nuevos medios
He, Linlin
Murciano Martinez, Marcial (Dir)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 70 p.
Resum: Les indústries culturals juguen un paper clau en les noves estratègies de desenvolupament nacional i de competitivitat internacional que s'implementen a la Xina. Amb el suport actiu del govern, s'impulsen polítiques d'estímul financer i de promoció de talents que busquen enfortir aquest sector i crear una societat moderna basada en el coneixement. En aquest escenari, el paper de les tecnologies digitals, que influeixen en tots els àmbits de la societat, és també determinant per a les indústries culturals doncs aquestes convergeixen amb els nous mitjans en el seu actual procés de transformació, creixement i consolidació.
Resum: Las industrias culturales juegan un papel clave en las nuevas estrategias de desarrollo nacional y de competitividad internacional que se implementan en China. Con el soporte activo del gobierno, se impulsan políticas de estímulo financiero y de promoción de talentos que buscan fortalecer este sector y crear una sociedad moderna basada en el conocimiento. En este escenario, el papel de las tecnologías digitales, que influyen en todos los ámbitos de la sociedad, es también determinante para las industrias culturales pues éstas convergen con los nuevos medios en su actual proceso de trasformación, crecimiento y consolidación.
Resum: The cultural industry plays a more important role nowadays, and the development of new media brings opportunities and challenges to the cultural industry. With the impulse of the government, the cultural industry in China presents a good current situation. Through statistical data and recent documentary information, this article will analyze the structure of cultural industries in China and their regional situations. And it will look to the future how policies, new media and other industries actively contribute to its development.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació: Treballs de màster i postgrau. Màster Oficial de Recerca en Comunicació i Periodisme
Document: masterThesis
Matèria: Mitjans digitals - Xina ; Indústries culturals - Xina

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/352660


Adreça original
70 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2019-04-09, darrera modificació el 2019-09-06



   Favorit i Compartir