El blog com a eina d'aprenentatge de l'escriptura en nouvinguts universitaris
Serra i Casals, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona)

Fecha: 2013
Resumen: Pot ser útil un blog en la situació d'aprenentatge que descriu el títol d'aquest article? Com s'esdevé amb l'ús de qualsevol de les eines de l'anomenat web social, la resposta s'ha de basar en una reflexió i una anàlisi que ajudin a determinar si l'opció és prou justificada pedagògicament. Aquest és l'objectiu d'aquest escrit, que té una conclusió: l'ús de blogs, complementàriament o no a altres espais i eines per a l'aprenentatge, pot resultar adequat en el cas indicat dins el marc de l'aprenentatge global de la llengua d'un nouvingut universitari.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Num. 53 (2013) , p. 1-7, ISSN 2013-052X

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/LlenguaUs/article/view/270982


9 p, 142.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2019-05-16, última modificación el 2022-02-06



   Favorit i Compartir