visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Avaluació de centres i professors |
Títol variant: | Evaluation of Centres and Teachers |
Títol variant: | Evaluación de centros y profesores |
Data: | 2019-20 |
Resum: | Es tracta d'una assignatura de quart curs, que pretén completar la formació dels professionals per actuar en dos grans àmbits de forma complementaria: formació en les organitzacions i direcció i gestió de institucions educatives. En aquest sentit respon als objectius general del Perfil del Grau de Pedagogia, com són: avaluar institucions, promoure el desenvolupament organització, gestionar el recursos i el personal, realitzar planificacions estratègiques, elaborar i desenvolupar activitats formatives Parteix de fonaments educatius que es treballen als curs anteriors, i té com referències prèvies el mòduls de continguts relatius a Educació i Contextos Educatius, l'Organització i els grups, Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes, , Coordinació i gestió d'institucions educatives, Desenvolupament i innovació curricular, Desenvolupament organitzacional d'institucions educatives. Igualment hi ha que considerar que aquesta matèria es complementaria de dues optatives, també de quart, com són: Models internacionals de qualitat i Supervisió i inspecció educativa. Aquesta assignatura forma part del curriculum de la menció de "Gestió de la formació i d'Institucions educatives". El seus objectius son: 1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb l'avaluació d'institucions i professors. 2. Analitzar models d'avaluació de institucions i professors. 3. Identificar els elements o components que intervenen en el procés d'avaluació 4. Dissenyar processos d'avaluació diferencial (avaluació d'institucions i avaluació de professors). |
Resum: | Se trata de una asignatura de cuarto curso, que pretende completar la formación de los profesionales para actuar en dos grandes ámbitos de forma complementaria: formación en las organizaciones y dirección y gestión de instituciones educativas. En este sentido responde a los objetivos generales del Perfil del Grado de Pedagogía, como son: evaluar instituciones, promover el desarrollo en la organización, gestionar los recursos y el personal, realizar planificaciones estratégicas, elaborar y desarrollar actividades formativas. Parte de fundamentos educativos que se trabajan en los cursos anteriores, y tiene como referencias previas los módulos de contenido relativos a Educación y Contextos Educativos, la Organización y los grupos, Diseño, seguimiento y evaluación de planes y programas, Coordinación y gestión de instituciones educativas, Desarrollo e innovación curricular, Desarrollo organizacional de instituciones educativas. Igualmente, hay que considerar que esta materia se complementaría con dos optativas, también de cuarto, como son: Modelos internacionales de calidad y Supervisión e inspección educativa. Sus objetivos generales son: 1. Reflexionar en torno a los conceptos relacionados con la evaluación de instituciones y profesores. 2. Analizar modelos de evaluación de instituciones y profesores. 3. Identificar los elementos o componentes que intervienen en el proceso de evaluación. 4. Diseñar procesos de evaluación diferencial (evaluación de instituciones y evaluación de profesores). |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Pedagogia [2500261] |
Pla d'estudis: | Grau en Pedagogia [1211] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 7 p, 115.1 KB |
Anglès 7 p, 114.5 KB |
Castellà 7 p, 114.6 KB |