Resultats globals: 218 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 214 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
56 p, 1.4 MB Genderless? Les competències de gènere dels i les estudiants del grau d'Educació Primària de la UAB / Gómez Mayoral, Mireia ; Foradada Villar, Mireia, dir. (Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'educació és una de les bases per canviar les estructures socials. Per tant, un dels mètodes per erradicar la disparitat de gènere és incorporar la perspectiva de gènere al currículum acadèmic (Xarxa Vives, 2017) i, sobretot, formar als i les estudiants del grau universitari d'Educació Primària amb competències de gènere (AQU, 2018), per tal d'aplicar-ho a la seva pràctica professional. [...]
2019
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
2.
32 p, 871.0 KB Nova Filantropia a Catalunya? : el cas de l'Escola Nova 21 / Rius Miralles, Joan ; Puente Rodríguez, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball pretén analitzar el cas de l'Escola Nova 21, i a partir d'una revisió bibliogràfica sobre les aspectes i característiques principals de les pràctiques de Nova Filantropia, establir si en el marc del programa Escola Nova 21 s'estan realitzant aquestes pràctiques. [...]
Este trabajo pretende analizar el caso de la Escola Nova 21, y a partir de una revisión bibliográfica sobre los aspectos i características principales de las prácticas de Nueva Filantropía, establecer si en el marco del programa Escola Nova 21 se están realizando estas prácticas. [...]
This work aims to analyze the case of the Escola Nova 21, and through a literature review on the practical aspects and main characteristic of New Philanthropy, pretends to establish if in the context of the Escola Nova 21 are these practices taking place. [...]

2017
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
3.
18 p, 593.4 KB Manifestacions del prejudici en estudiants universitaris / Hernández Aguilar, Cristina ; Sánchez Martí, Angelina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En la present investigació s'analitzen les escales de prejudici manifest i subtil creades pels autors Pettigrew i Meertens (1995) sobre estudiants universitaris de diferents universitats de la ciutat de Barcelona a fi d'estudiar el nivell de prejudici dels participants, així com les diferències existents entre estudiants de diferents disciplines. [...]
2018
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
4.
50 p, 1.5 MB Una aproximació als sistemes educatius inclusius. Estudi comparatiu entre Catalunya i Escòcia / Sanz Escutia, Clara ; Puente Rodríguez, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La inclusió educativa es pot concebre com un nou paradigma educatiu que posa al centre del debat el dret a una educació de qualitat de totes les persones i requereix un abordatge global per al conjunt del sistema educatiu. [...]
2016
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  

Materials acadèmics 214 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 114.2 KB Investigar en educació [101655] / Martínez Melo, Montserrat ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
2.
5 p, 146.7 KB Aspectes biopsicològics de la persona [105047] / Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Castellano Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los/as estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
3 documents
3.
9 p, 123.4 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera Fusté, Jaume ; Fondevilla Moreu, Victor ; Empain, Joanna Genevieve E. ; Ritondale, Elena ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Haas, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
4.
10 p, 124.0 KB Comunicació i interacció educativa II [103683] / Santiveri Papiol, Noemí ; Pont Barceló, Esteban ; Bosco Paniagua, María Alejandra ; Mercader Juan, Cristina ; Silva Galan, Jose Maria Silva ; Urrea Monclus, Aida ; Morales Hernandez, Juan ; Serret Vidal, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Assignatura d'aproximació al fet educatiu des de la perspectiva dels fenòmens comunicatius i els de la interacció presents en tota realitat educativa. És una de les quatre assignatures que componen la formación bàsica compartida de la Facultat que prepara en competències bàsiques i funcionals que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Asignatura de aproximación al hecho educativo desde la perspectiva de los fenómenos comunicativos y los de la interacción p lquier profesional de la educación necesita. La asignatura tiene una vertiente claramente práctico y aplicativo y por ello se diseña 1 La asignatura tiene una vertiente claramente práctico y aplicativo y por ello se diseña Objetivos formativos generales: Desarrollar competencias sociales, emocionales y de trabajo en equipo. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 126.4 KB Comunicació i interacció educativa I [103682] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Comellas García, Salvador ; Godall Castell, Pere ; Macià Fàbrega, Spei ; Panyella Ferreres, Ramon ; Pérez Vallverdú, Eulàlia ; Quintana Trias, Lluís ; Vilà Santasusana, Montserrat ; Serra Casals, Enric ; Vila Rull, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura té l'objectiu de millorar la competència de cada estudiant a l'hora d'expressar-se davant d'un grup, i també per escrit. Aquesta millora li serà útil en l'àmbit acadèmic actual i en el seu futur professional. [...]
La asignatura tiene el objetivo de mejorar la competencia de cada estudiante a la hora de expresarse ante un grupo, y también por escrito. Esta mejora le será útil en el ámbito académico actual y en su futuro profesional. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
6.
6 p, 128.5 KB Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521] / Pineda Herrero, Pilar ; Navío Gámez, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències necessàries per a la seva intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en els estudiants les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del professional de la formació inicial i continua. [...]
La asignatura pretende desarrollar en los futuros profesionales las competencias necesarias para su intervención pedagógica en contextos organizativos y laborales. Así se pretende desarrollar en los estudiantes las competencias básicas para analizar, gestionar y evaluar los procesos educativos en los contextos laborales, y en concreto para realizar las funciones propias del profesional de la formación inicial y continua. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
7.
6 p, 112.6 KB Educació per a la ciutadania [101661] / Santisteban Fernández, Antoni ; Nomen Recio, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Avaluar des dels estudis socials els moviments polítics actuals que reivindiquen la revitalització de la democràcia. 2. Analitzar i valorar la concepció de l'educació per a una ciutadania democràtica a la majoria de països d'Europa i del món. [...]
1. Evaluar desde los estudios sociales los movimientos políticos actuales que reivindican la revitalización de la democracia. 2. Analizar y valorar la concepción de la educación para una ciudadanía democrática en la mayoría de países de Europa y del mundo. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
8.
6 p, 117.1 KB Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC) [101656] / Bosco Paniagua, María Alejandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats generals: • Oferir un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoure una utilització dels recursos tecnològics en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fundada en decisions educatives. [...]
Propósitos generales: - Proporcionar un entorno de aprendizaje que fomenta la participación y toma de decisiones por parte de los estudiantes. -Promover el uso de recursos tecnológicos en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundado en las decisiones educativas -Permitir que los estudiantes se familiaricen con la complejidad de los procesos de planificación, desarrollo, uso y evaluación de recursos tecnológicos - Desarrollar el criterio profesional con el fin de facilitar la toma de decisiones sobre el uso, diseño y evaluación de medios textuales y audiovisuales digitales en una gran variedad de contextos dee enseñanza y aprendizaje Propósitos específicos: - Reflexionar sobre los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de información y comunicación al servicio del aprendizaje, conocimiento y su impacto social y educativo. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
9.
12 p, 131.1 KB Educació i contextos educatius [101644] / Agud Morell, Ingrid ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el fenomen educatiu dins la societat actual, mostrant la seva importància pel desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i identificant a grans trets algunes de les problemàtiques més rellevants inherents al món de l'educació avui. [...]
La asignatura contribuye a comprender el fenómeno educativo dentro de la sociedad actual, mostrando su importancia para el desarrollo individual y colectivo de las personas e identificando a grandes rasgos algunas de las problemáticas más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy en día. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
10.
7 p, 113.5 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello, Jose ; Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 214 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.