Direcció estratègica, màrqueting i política de l'empresa [101759]
Perdrix Vidal, Guillem
Pladellorens Pertegaz, Roger
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Strategic Management, Marketing and Company Policy
Títol variant: Dirección estratégica, marketing y política de la empresa
Data: 2019-20
Resum: Desenvolupar activitats d' aprenentatge y aplicació de coneixements en les àrees d' estrategia empresarial i de desenvolupament del màrketing i altres tècniques de comercialització i coneixement del client.
Resum: Desarrollar actividades de aprendizaje y aplicación de conocimientos en las áreas de estrategia empresarial y de desarrollo d.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Gestió Aeronàutica [2501233]
Pla d'estudis: Grau en Gestió Aeronàutica [829]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 104.9 KB

Anglès
5 p, 104.8 KB

Castellà
4 p, 103.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-07-12, darrera modificació el 2024-07-21



   Favorit i Compartir