Fonaments de Màrqueting [104675]
Llonch Andreu, Joan
Gallo Martínez, Rosalía
Seda Gombau, Gemma
Butkouskaya, Vera
Pladellorens Pertegaz, Roger
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Additional title: Essentials of Marketing
Additional title: Fundamentos de Marketing
Date: 2019-20
Abstract: El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. Una formació en gestió comercial i màrqueting és necessària per una correcta inserció laboral d'un graduat en ADE en empreses de tots els sectors productius. És també important pels graduats en Economia, ja que els permet assolir una visió global del funcionament de l'àrea de màrqueting de l'empresa. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial, per tal de dur a terme el seu treball de forma eficient i poder créixer dins l'estructura de l'organització. En el grau d'ADE els coneixements de màrqueting s'adquireixen a través de 2 assignatures obligatòries: Fonaments de Màrqueting i Direcció de Màrqueting. Fonaments de Màrqueting s'imparteix en el primer curs, mentre Direcció de Màrqueting es una assignatura obligatòria de tercer curs, quan l'alumne ja ha adquirit una important formació de base en economia de l'empresa. Al finalitzar el curs de Fonaments de Màrqueting l'alumne ha de ser capaç de: - Entendre i saber valorar els principals conceptes i eines del màrqueting. - Comprendre la importància del màrqueting en l'empresa i en la societat. - Fer un anàlisi intern i extern de l'empresa i determinar un diagnòstic de la situació comercial. 1 - Fer un anàlisi intern i extern de l'empresa i determinar un diagnòstic de la situació comercial. - Conèixer les diferents estratègies de màrqueting competitives. - Interrelacionar les decisions de màrqueting/comercials amb la resta de decisions de les altres àrees funcionals de l'empresa.
Abstract: El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. Una formación en gestión comercial y en marketing es necesaria para una correcta inserción laboral de un graduado en Administración y Dirección de Empresas en empresas de todos los sectores productivos. Es también importante para los graduados en Economía, para tener así una visión global del funcionamiento del área de marketing de la empresa. En todas estas situaciones el alumno tendrá que tener una visión amplia de la gestión empresarial para llevar a cabo su trabajo de forma eficiente y poder crecer dentro de la estructura de la organización. Los conocimientos de marketing se adquieren a través de 2 asignaturas obligatorias: Fundamentos de Marketing y Dirección de Marketing. Fundamentos de Marketing se cursa en el primer curso, mientras que Dirección de Marketing es una asignatura obligatoria de tercer curso, una vez el alumno ya ha adquirido una buena formación en economía de la empresa. Al finalizar el curso de Fundamentos de Marketing el alumno tiene que ser capaz de: - Entender y saber valorar los principales conceptos y herramientas del marketing. - Comprender la importancia del marketing en la empresa y en la sociedad. - Hacer un análisis interno y externo de la empresa y determinar un diagnóstico de la situación comercial. - Conocer las diferentes estrategias de marketing competitivas. - Saber interrelacionar las decisiones de marketing/comerciales con el resto de decisiones de las otras áreas 1 - Saber interrelacionar las decisiones de marketing/comerciales con el resto de decisiones de las otras áreas funcionales de la empresa.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Administració i Direcció d'Empreses [2501572]
Study plan: 1416 [1416]



Català
5 p, 120.3 KB

Anglès
5 p, 119.7 KB

Castellà
5 p, 119.5 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2019-07-12, last modified 2019-07-26



   Favorit i Compartir