Influencia de una secuencia didáctica sobre la violencia de género en las ideas sobre el feminismo del alumnado
Cort Compañó, Iris
Margalló González, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2019
Descripción: 49 p.
Resumen: Este trabajo de investigación-acción analiza los productos resultantes de una secuencia didáctica sobre la violencia de género –implementada con alumnos de 2º de ESO– para observar en sus creaciones el grado de transformación y apropiación de las ideas sobre el feminismo tratadas en clase a lo largo de todo el proceso. Este estudio nos permite observar cómo se ha creado una toma de consciencia ante esta problemática social y, por lo tanto, de qué manera ha influenciado este proyecto –y puede influenciar la educación– en las ideas del alumnado.
Resumen: Aquest treball d'investigació-acció analitza els productes resultants d'una seqüència didàctica sobre la violència de gènere –implementada amb alumnes de 2n d'ESO– per observar en les seves creacions el grau de transformació i apropiació de les idees sobre el feminisme tractades a classe al llarg de tot el procés. Aquest estudi ens permet observar com s'ha creat una presa de consciència davant aquesta problemàtica social i, per tant, de quina manera ha influenciat aquest projecte –i pot influenciar l'educació– en les idees de l'alumnat.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original Creative Commons
Lengua: Castellà.
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació: Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Documento: masterThesis
Materia: Pedagogia crítica -- Educació secundària obligatòria ; Violència envers les dones -- Educació secundària obligatòria ; Feminisme -- Ensenyament ; Educació secundària obligatòria ; Consciència (Ètica) ; Ètica social ; Gènere i educació ; Masclisme ; Sexisme ; Discriminació sexual envers les dones ; Influència social

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/358623


Adreça original
49 p, 1.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. Trabajos de fin de máster

 Registro creado el 2019-07-16, última modificación el 2019-08-26



   Favorit i Compartir