Teacher Motivation
Toboso Sala, Patrícia
Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Fecha: 2019
Descripción: 33 pag.
Resumen: Motivation is widely known as a dynamic and highly complex concept which plays an essential role in any learning situation in terms of success or failure. This paper aims at highlighting the overlooked significance teacher motivation has within the motivation framework since, in the literature, the main focus lies on students' motivation. In this study, attention is drawn to the factors which mostly affect teacher motivation and, due to the influence teachers have on students' motivation, to the motivational strategies which teachers can implement in their classrooms in order to turn them into motivating language learning environments.
Resumen: La motivació és un concepte àmpliament conegut, dinàmic i extremadament complex, que té un paper essencial en qualsevol situació educativa perquè condueix a l'èxit o al fracàs. L'objectiu d'aquest treball és ressaltar la ignorada importància que la motivació del professorat té dins del marc teòric de la motivació, ja que la literatura s'ha centrat principalment en els estudiants. En aquest estudi també s'examinen els factors que més afecten la motivació dels professors i les estratègies motivacionals que aquests poden aplicar a les seves aules per convertir-les en entorns motivadors per l'aprenentatge d'idiomes.
Resumen: La motivación es un concepto ampliamente conocido, dinámico y sumamente complejo, que desempeña un papel fundamental en cualquier situación educativa porque conduce al éxito o al fracaso. El objetivo de este trabajo es resaltar la ignorada importancia que la motivación del profesorado tiene dentro del marco teórico de la motivación, ya que la literatura se ha centrado principalmente en los estudiantes. En este estudio también se examinan los factores que más afectan la motivación de los profesores y las estrategias motivacionales que pueden aplicar en sus aulas para convertirlas en entornos motivadores para el aprendizaje de idiomas.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès.
Titulación: Estudis anglesos [2500245]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Documento: bachelorThesis ; Text
Materia: Teacher motivation ; Student motivation ; Motivating language learning environments ; Motivació del professorat ; Motivació dels estudiants ; Entorns motivadors per l'aprenentatge d'idiomes ; Motivación del profesorado ; Motivación de los estudiantes ; Entornos motivadores para el aprendizaje de idiomas



33 p, 304.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Filosofía y Letras. TFG

 Registro creado el 2019-07-19, última modificación el 2019-07-22



   Favorit i Compartir