Google Scholar: citas
The Teaching and Learning of Science in Secondary Education
Simon Auerbach, Jill (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura)

Fecha: 2019
Resumen: This Q&A article discusses the didactics of teaching contemporary secondary-school science from the vantage point of a CLIL teacher, providing brief examples of relevant classroom and assessment tasks, teaching and learning strategies, scientific genres and recommended readings. Advocated inquiry-oriented approaches include "Less is more", social constructivism, and conceptual change, with special importance given to the promotion of classroom discourse through collaborative and cooperative group work.
Resumen: Aquest article en format de pregunta-resposta descriu les estratègies contemporànies de la didàctica de les ciències en l'escola secundària des de la perspectiva d'una professora AICLE. Inclou exemples breus de tasques rellevants a l'aula i en l'avaluació, estratègies d'ensenyament-aprenentatge, gèneres científics i lectures recomanades. Subscriu els enfocaments basats en la indagació tal i com "Menys és més," el constructivisme social, i el canvi conceptual, posant un particular èmfasi en la construcció del diàleg a l'aula a través del treball en grup de forma col·laborativa i cooperativa.
Resumen: Este artículo en formato de pregunta-respuesta describe las estrategias contemporáneas de la didáctica de las ciencias en educación secundaria desde la perspectiva de una profesora AICLE. Incluye ejemplos breves de tareas relevantes en el aula y en la evaluación, estrategias de enseñanza-aprendizaje, géneros científicos y lecturas recomendadas. Aboga por enfoques basados en la indagación tales como "Menos es más", el constructivismo social y el cambio conceptual, poniendo particular énfasis en la construcción del diálogo en el aula a través del trabajo en grupo de modo colaborativo y cooperativo.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Teaching-and-learning ; Science education ; Inquiry-oriented approach ; CLIL ; Classroom dialogue ; Ensenyament-aprenentatge ; Ensenyament científic ; Enfocament basat en la indagació ; AICLE ; Diàleg a l'aula ; Enseñanza-aprendizaje ; Educación científica ; Enfoque basado en la indagación ; Diálogo en el aula
Publicado en: CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 2 (2019) , p. 67-71 (The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings) , ISSN 2604-5613

Adreça original: https://revistes.uab.cat/clil/article/view/v2-n2-simon
DOI: 10.5565/rev/clil.17


5 p, 695.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2019-07-30, última modificación el 2019-08-02



   Favorit i Compartir