Los servicios públicos de televisión en España y el Mercado Único Digital: ¿existe una convergencia real?
Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
González-Saavedra, Carlos, (Universitat Autònoma de Barcelona)
Murciano Martínez, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2019
Resum: El Mercado Único Digital europeo y la nueva realidad multipantalla obligan a avanzar a los medios de servicio público de España desde una fase centrada en la tecnología y los cambios en los consumos, a una etapa focalizada en la financiación, los nuevos públicos y los valores.
Nota: Número d'acord de subvenció MINECO/CSO2017-82277-R
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: conferenceObject
Matèria: Mercado único digital ; Televisión de servicio público ; Estrategias digitales ; Espacios comunicativos ; Estructura y políticas de Comunicación ; Unión Europea ; España
Publicat a: Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística (SEP): oportunidades y riesgos del periodismo hiperconectado. Bilbao, 25è: 2019



12 p, 930.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2019-08-13, darrera modificació el 2019-09-03



   Favorit i Compartir