Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561]
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2019-20
Resumen: Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials i la psicologia. Conèixer com es planifica una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
Resumen: Familiarize the student with the world of advertising communication. Know how to place advertising in the context of social sciences and psychology. Know how advertising campaigns are planned and at what stage the psychologist can intervene. Apply psychological knowledge to the creation of an advertisement or advertising campaign.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Plan de estudios: Grau en Psicologia [954]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 228.1 KB

Anglès
4 p, 119.0 KB

Castellà
4 p, 124.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-09-20, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir