Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561]
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2019-20
Resum: Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials i la psicologia. Conèixer com es planifica una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
Resum: Familiarize the student with the world of advertising communication. Know how to place advertising in the context of social sciences and psychology. Know how advertising campaigns are planned and at what stage the psychologist can intervene. Apply psychological knowledge to the creation of an advertisement or advertising campaign.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Pla d'estudis: Grau en Psicologia [954]



Català
4 p, 228.1 KB

Anglès
4 p, 119.0 KB

Castellà
4 p, 124.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2019-09-20, darrera modificació el 2021-06-12



   Favorit i Compartir