La informació esportiva a través de la xarxa Instagram
Castaño Jiménez, Marta
Perceval Verde, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La información deportiva a través de la red Instagram
Título variante: Sportive information through the Instagram network
Fecha: 2019
Descripción: 49 pag.
Resumen: L'objectiu principal d'aquest treball és esbrinar quin és l'ús que fan els mitjans de comunicació esportius de la xarxa social Instagram. És evident, que, cada cop més, les xarxes socials ocupen una gran part de les nostres vides quotidianes i els mitjans tradicionals han hagut d'adaptar-se a aquests canvis. Aquest estudi té l'objectiu de descobrir quin tipus de contingut publiquen, si fan un ús periodístic o de màrqueting i quins són els punts forts i dèbils de cada compte. En definitiva, saber si Instagram és una bona eina pel periodisme esportiu.
Resumen: El objetivo principal de este trabajo es averiguar cuál es el uso que hacen los medios de comunicación deportivos de la red social Instagram. Es evidente, que, cada vez más, las redes sociales ocupan una gran parte de nuestras vidas cotidianas y los medios tradicionales han tenido que adaptarse a estos cambios. Este estudio tiene el objetivo de descubrir qué tipo de contenido publican, si hacen un uso periodístico o de marketing y cuáles son los puntos fuertes y débiles de cada cuenta. En definitiva, saber si Instagram es una buena herramienta para el periodismo deportivo.
Resumen: The principal aim of this work is to guess which is the use that do the sportive media of the social platform Instagram. It is evident, that, increasingly, social media takes a big part of our daily lives and the traditional media has had to adapt to these changes. This research has the aim to discover which type of content they publish, if they do a journalistic use or a marketing one and which are the strong and weak points of each account. In short, to know if Instagram is a nice tool for sports journalism.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Instagram (Recurs electrònic) ; Mitjans de comunicació de massa i esports ; Periodisme esportiu



49 p, 4.2 MB

169 p, 952.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2019-10-17, última modificación el 2020-06-27



   Favorit i Compartir