Societat de la informació. Nous escenaris de la regulació
Carbonell, Josep M. 1957- (Josep Maria), (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Imprint: |
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 |
Abstract: |
L'autor analitza la problemàtica de la regulació de la comunicació a l'era digital, quan les velles formes de regulació de l'audiovisual s'enfronten a la convergència de serveis, fent obsoleta l'antiga regulació i la política que li donava suport. Es planteja la necessitat d'avançar cap a una nova regulació, més transversal, que faciliti els ideals de les polítiques democràtiques de comunicació, en el sentit d'afavorir una participació més elevada, la diversitat i un millor servei a la ciutadania en els aspectes socials que convergeixen en la societat de la informació. |
Grants: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2009/SGR-00615
|
Note: |
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB). |
Note: |
En el marc del Grup Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2010-2013 (Referència de concessió 2009 SGR 00615). |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Series: |
Lexikon Informes; 2 |
Document: |
Capítol de llibre |
Subject: |
Comunicació ;
Catalunya ;
Societat de la Informació |
Published in: |
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 331-337, ISSN 2014-2773 |
Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/213996
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
InCom-UAB – the Institute of Communication at the Autonomous University of Barcelona (UAB)Books and collections >
Book chapters
Record created 2019-10-17, last modified 2024-09-16