Heterogeneidades regionales, educación media técnica e inserción laboral entre los 16 y los 25 años en Uruguay. Un estudio con base a los microdatos del Panel PISA 2003-2012
Fernández Aguerre, Tabaré
Marques, Agustina
Ríos, Ángela

Publicació: CLACSO: INCASI, International Network for Comparative Analysis of Social Inequalities 2019
Nota: Número d'acord de subvenció EC/H2020/691004
Nota: Production of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà.
Document: bookPart
Matèria: Inserción laboral ; Uruguay
ISBN: 978-987-722-430-6
Publicat a: Viejos y nuevos clivajes de la desigualdad educativa en Iberoamérica, 2019, p. 53-87

Adreça alternativa: https://www.clacso.org/viejos-y-nuevos-clivajes-de-la-desigualdad-educativa-en-iberoamerica/
Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/214428


34 p, 274.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2019-10-25, darrera modificació el 2019-11-05



   Favorit i Compartir