Física : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Calvo Iglesias, Encina (Universidade de Santiago de Compostela)
Cabruja i Ubach, Teresa, coord. (Universitat de Girona)
Rodríguez Jaume, M. José, coord. (Universitat d'Alacant)
Verge Mestre, Tània, coord. (Universitat Pompeu Fabra)

Publicació: Xarxa Vives d'Universitats 2018
Descripció: 40 pag.
Resum: La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària de física que presenta l'autora, ofereix orientacions i recomanacions per a eludir els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem la docència en les aules universitàries (currículum formal i informal). La proposta és singular perquè s'adreça a una àrea i un context (acadèmic i professional) en què, d'una banda, la presència de les dones és reduïda (entorns masculinitzats) i, d'una altra, els continguts curriculars -formals-, almenys a priori, no conviden a pensar que la física pot impartir-se amb perspectiva de gènere.
Nota: Aquesta col·lecció de guies està impulsada pel Grup de Treball d'Igualtat de gènere de la Xarxa Vives d'Universitats
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Document: Documents institucionals
Matèria: Física ; Ensenyament universitari ; Estudis de gènere ; Perspectiva de gènere
ISBN: 9788409058907



40 p, 2.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Documents institucionals

 Registre creat el 2019-11-25, darrera modificació el 2022-12-11



   Favorit i Compartir