Coeducación y ciudad : transitando hacia una convivencia inclusiva y equitativa
Chuchuca Cely, Stefany
Ortiz Guitart, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2019
Descripció: 80 p.
Resum: Coeducación y Ciudad. Transitando hacia una convivencia inclusiva y equitativa, nace de la necesidad de transformar la ciudad actual a partir de procesos participativos que promuevan ciudades con un tejido urbano y social inclusivo, equitativo y libre de estereotipos sexistas, para lo cual es necesario transformar la actual educación en los centros educativos por coeducación y empezar a ver la participación infantil como pieza clave en la planificación de la ciudad y el espacio público. Si queremos tener ciudades inclusivas y equitativas debemos empezar a cambiar la educación, no para el futuro, sino para hoy, para el presente.
Resum: Coeducació i Ciutat. Transitant cap a una convivència inclusiva i equitativa, neix de la necessitat de transformar la ciutat actual a partir de procesos participatius que promoguin ciutats amb un teixit urbà i social inclusiu, equitatiu i lliure de estereotips sexistes, per a la qual es necessari transformar la actual educació en els centres educatius per coeducació i començar a veure la particiapció infantil com a peça clau en la planificació de la ciutat i l'espai lliure. Si volem tenir ciutats inclusives i equitatives hem de cambiar l'educació, no per al futur, sinó per a avui, per al present.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Col·lecció: Facultat de Filosofia i Lletres: Màster d'Estudis Territorials i de la Població
Document: masterThesis
Matèria: Coeducació ; Ciutats -- Aspectes socials ; Espais públics -- Aspectes socials ; Urbanisme -- Aspectes socials ; Rehabilitació urbana -- Aspectes socials ; Sociologia urbana ; Política urbana -- Aspectes socials ; Convivència ; Feminisme i educació ; Educació inclusiva ; Estereotip (Psicologia) ; Sexisme en l'educació ; Rol sexual -- Aspectes socials

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/367587


Adreça original
80 p, 25.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Filosofia i Lletres. Treballs de fi de màster

 Registre creat el 2020-01-09, darrera modificació el 2020-01-13



   Favorit i Compartir