visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Educació inclusiva
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
61
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
23
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
17
registres trobats
Documents de recerca
,
20
registres trobats
Articles
23
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
15 p, 204.0 KB
Representaciones sociales alrededor de la educación inclusiva : un abordaje desde la teoría fundamentada en la comunidad Sorda
/
Motta Totena, Erika Paola
(Universidad Católica de Manizales) ;
Rivera Franco, Jorge Eliécer
(Universidad Católica de Manizales)
La investigación pretendió dilucidar las representaciones sociales que se han construido en torno a la comunidad Sorda y la educación inclusiva en un colegio ubicado en el municipio de Ibagué, Colombia. [...]
La investigació va pretendre dilucidar les representacions socials que s'han construït al voltant de la comunitat Sorda i l'educació inclusiva en un col·legi ubicat al municipi d'Ibagué, Colòmbia. [...]
This study aims to analyse the social representations that exist around the Deaf community and inclusive education in a school located in the municipality of Ibagué, Colombia. To achieve this, a constructivist model was used, taking a qualitative approach and applying grounded theory to discover the situation in the environment selected. [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1703
Educar
,
Vol. 59 Núm. 2 (2023)
, p. 505-519 (Temas de investigación)
Registre complet
-
2.
15 p, 131.2 KB
Alumnado trans : una oportunidad para el desarrollo de pedagogías feministas en la escuela
/
Sánchez Sáinz, Mercedes
(Universidad Complutense de Madrid) ;
García Medina, Raúl
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Penna Tosso, Melani
(Universidad Complutense de Madrid)
Ante la escasez de investigaciones que relacionen el clima escolar con las tasas de éxito de alumnado trans, planteamos este análisis para indagar en las trayectorias que siguen dichos estudiantes en la educación obligatoria y poder identificar factores que puedan contribuir a paliar las elevadas tasas de abandono observadas en este colectivo. [...]
Davant de l'escassetat d'investigacions que relacionin el clima escolar amb les taxes d'èxit d'alumnat trans, plantegem la present anàlisi per explorar les trajectòries que segueixen aquests estudiants a l'educació obligatòria i poder identificar aquells factors que puguin contribuir a pal·liar les elevades taxes d'abandonament observades en aquest sector. [...]
In contrast with the numerous studies focusing on the types of violence suffered by trans people, hardly any studies have looked at the factors associated with academic success among this demographic group. [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1569
Educar
,
Vol. 59 Núm. 1 (2023)
, p. 115-129 (Monográfico)
Registre complet
-
3.
15 p, 144.8 KB
La educación desde las aulas hospitalarias : percepciones de la familia y del personal médico-sanitario
/
Peña Hita, M.ª Ángeles
(Universidad de Jaén) ;
Pegalajar Palomino, María del Carmen
(Universidad de Jaén) ;
Carpio Fernández, M.ª Villa
(Universidad de Jaén)
Las aulas hospitalarias son espacios creados para ofrecer apoyo académico y emocional a los escolares que no pueden asistir al colegio por encontrarse hospitalizados. El objetivo de este trabajo es conocer las percepciones de las familias y del personal médico-sanitario sobre la respuesta educativa que ofrecen a la población escolar hospitalizada en las aulas de la red de hospitales del Servicio Andaluz de Salud de Jaén. [...]
Les aules hospitalàries són espais creats per oferir suport acadèmic i emocional als escolars que no poden assistir al col·legi perquè estan hospitalitzats. L'objectiu d'aquest treball és conèixer les percepcions de les famílies i del personal medicosanitari sobre la resposta educativa que ofereixen a la població escolar hospitalitzada a les aules de la xarxa d'hospitals del Servei Andalús de Salut de Jaén. [...]
Hospital classrooms are spaces created to offer academic and emotional support to the needs of schoolchildren who cannot attend school because they are hospitalised. The aim of this study is to discover the views of families and medical-health personnel regarding the educational provision offered to the hospitalised school population in the classrooms of the Andalusian Health Service of Jaén hospital network. [...]
2022 -
10.5565/rev/educar.1521
Educar
,
Vol. 58 Núm. 2 (2022)
, p. 517-531 (Temas de investigación)
Registre complet
-
4.
7 p, 416.2 KB
Escuela post-Covid : la oportunidad de repensar la educación en clave inclusiva
/
Martínez Virto, Lucía
(Universidad Pública de Navarra) ;
Azcona-Martinez, Amaia
(Universidad Pública de Navarra)
2020 -
10.15366/riejs2020.9.3
Revista internacional de educación para la justicia social
,
Vol. 9 Núm. 3 (2020)
Registre complet
-
5.
15 p, 244.6 KB
Aprendizaje-servicio y desarrollo cívico-social en titulaciones universitarias del ámbito educativo : preparando al alumnado para la práctica de una educación inclusiva
/
Mella-Núñez, Ígor
(Universidade de Santiago de Compostela) ;
Quiroga-Carrillo, Anaïs
(Universidade de Santiago de Compostela) ;
Crespo Comesaña, Julia
(Universidade de Santiago de Compostela)
En esta investigación se analiza el potencial que tiene la metodología del aprendizajeservicio (ApS) para desarrollar competencias de carácter cívico-social vinculadas con el ejercicio de una práctica inclusiva en futuros profesionales de la educación. [...]
En aquesta recerca s'hi analitza el potencial que té la metodologia de l'aprenentatge-servei (ApS) per desenvolupar competències de caràcter civicosocial vinculades amb l'exercici d'una pràctica inclusiva en futurs professionals de l'educació. [...]
This research analyzes the potential of service-learning (SL) methodology to develop civic and social competences related to the development of inclusive practice in future educational professionals. [...]
2021 -
10.5565/rev/educar.1241
Educar
,
Vol. 57 Núm. 2 (2021)
, p. 363-377 (Monográfico)
Registre complet
-
6.
14 p, 127.0 KB
Impacto del aprendizaje cooperativo en la inclusión del alumnado en la educación secundaria
/
Muntaner Guasp, Juan Jorge
(Universitat de les Illes Balears) ;
Forteza Forteza, Dolors
(Universitat de les Illes Balears)
El propósito de este artículo es mostrar los resultados obtenidos en un instituto de educación secundaria de la comunidad autónoma de las Islas Baleares que ha implementado el programa Cooperar para Aprender / Aprender a Cooperar, tanto en los tres ámbitos de intervención como en las tres etapas de desarrollo que presenta el mismo. [...]
El propòsit d'aquest article és mostrar els resultats obtinguts en un institut d'educació secundària de la comunitat autònoma de les Illes Balears que ha implementat el programa Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar, tant en els tres àmbits d'intervenció com en les tres etapes de desenvolupament que presenta. [...]
This article presents the results obtained in a secondary education institute of the autonomous region of the Balearic Islands, which has implemented the cooperate to learn/learn to cooperate program in both the three areas of intervention and in the three stages of development of this program. [...]
2021 -
10.5565/rev/educar.1236
Educar
,
Vol. 57 Núm. 2 (2021)
, p. 305-318 (Monográfico)
Registre complet
-
7.
15 p, 172.9 KB
Análisis de actitudes y autoeficacia percibida del profesorado ante la educación inclusiva
/
Collado-Sanchis, Alba
(Universitat de València) ;
Tárraga Mínguez, Raúl
(Universitat de València. Departament de Didàctica i Organització Escolar) ;
Lacruz-Pérez, Irene
(Universitat de València) ;
Sanz-Cervera, Pilar
(Universitat de València)
La formación y la actitud del profesorado ante la inclusión educativa es un aspecto clave que debe ser estudiado teniendo en cuenta la elevada heterogeneidad de alumnado que actualmente se encuentra escolarizado en las aulas ordinarias. [...]
La formació i l'actitud del professorat davant la inclusió educativa és un aspecte clau que ha de ser estudiat tenint en compte l'elevada heterogeneïtat d'alumnat que actualment es troba escolaritzat a les aules ordinàries. [...]
Teachers' training and attitudes towards inclusive education are key aspects that merit attention given the large heterogeneity of students currently enrolled in mainstream classes. The aim of this study is to examine teachers' attitudes towards the inclusion of students with specific educational needs in different educational stages, in addition to the perceived level of self-efficacy of the teachers themselves. [...]
2020 -
10.5565/rev/educar.1117
Educar
,
Vol. 56 Núm. 2 (2020)
, p. 509-523 (Temas de investigación)
Registre complet
-
8.
19 p, 2.6 MB
Coteaching in CLIL in Catalonia
/
Escobar Urmeneta, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This article addresses the issue of coteaching in Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. It does so by retrieving and reviewing data from previous studies on CLIL projects carried out in school-university partnership with three secondary schools based in Barcelona and its metropolitan area, in Catalonia (Spain), in which coteaching was adopted as a strategy for inclusive CLIL. [...]
Aquest article aborda la qüestió de la co-docència en contextos d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE). Amb aquesta finalitat, recupera i revisa dades d'estudis previs sobre projectes AICLE realitzats en partenariat escola-universitat amb tres centres d'educació secundària amb seu a Barcelona i la seva àrea metropolitana, a Catalunya (Espanya), en els quals es va adoptar la co-docència com a estratègia per a un AICLE inclusiu. [...]
Este artículo aborda la cuestión de la co-docencia en contextos de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas (AICLE). Para ello, recupera y revisa datos de estudios previos sobre proyectos AICLE realizados en partenariado escuela-universidad con tres centros de educación secundaria con sede en Barcelona y su área metropolitana, en Cataluña (España), en los que se adoptó la co-docencia como estrategia para un AICLE inclusivo. [...]
2020 -
10.5565/rev/clil.54
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 3 Núm. 2 (2020)
, p. 37-55 (Investigació i qüestions teòriques)
Registre complet
-
9.
18 p, 186.7 KB
La voz de Tsura : un relato biográfico-narrativo sobre mediación intercultural y su sentido resiliente en el ámbito educativo
/
Márquez García, María Jesús
(Universidad de Valladolid) ;
Prados Megías, María Esther
(Universidad de Almería) ;
Padua Arcos, Daniela
(Universidad de Almería)
El artículo presenta el relato de Tsura desde una perspectiva biográfico-narrativa en la que la relación horizontal entre investigadoras e investigada es una de las claves del diálogo. Así mismo, nos introduce en el debate de la emancipación, la resiliencia y el trabajo de mediación articulado desde la dimensión personal y profesional. [...]
A través de l'anàlisi del relat de la Tsura, l'article presenta les claus per comprendre, des d'una perspectiva biograficonarrativa, algunes qüestions metodològiques que tenen a veure amb la relació horitzontal entre investigadores i investigada. [...]
This article analyzes the story of Tsura from a biographical and narrative perspective in which the horizontal relationship between researcher and participant is one of the keys to the dialogue. Issues related to emancipation, resilience and mediation work are also examined from a personal and professional dimension. [...]
2018 -
10.5565/rev/educar.920
Educar
,
Vol. 54 Núm. 1 (2018)
, p. 49-66 (Monográfico)
Registre complet
-
10.
1 p, 199.1 KB
Espacios de creación artística y necesidades específicas
/
Morón, Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2012
Cuadernos de pedagogía
,
Num. 428 (2012)
, p. 77
Registre complet
-
Articles :
23
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
15 p, 719.0 KB
Hacia una evaluación inclusiva de la eficacia intercultural en el profesorado en formación de Infantil, Primaria y Secundaria en España
/
Elboj Saso, Carmen
(Universidad de Zaragoza) ;
Gómez Bahillo, Carlos
(Universidad de Zaragoza) ;
Iñiguez Berrozpe, Tatiana
(Universidad de Zaragoza) ;
Valero Errazu, Diana
(Universidad Antonio de Nebrija)
;
Serradell Pumareda, Olga
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2018 -
10.13140/RG.2.2.24235.95529
Conferencia de Sociología de la Educación
. Alacant, València,
20a
: 2018
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
82 p, 930.2 KB
Idees per a abordar la comunicació inclusiva en els estudis universitaris de comunicació
/
Huertas Bailén, Amparo
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cogo, Denise
(Escuela Superior de Propaganda y Marketing. ESPM-SP.) ;
Peres-Neto, Luiz
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Almeida, Gabriela Machado Ramos de
(Escuela Superior de Propaganda y Marketing. ESPM-SP.)
;
Navarro Bosch, Celina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Camargo, Julia
(Universidade Federal de Roraima)
Aquesta publicació és resultat del projecte "Diàleg Brasil-Espanya per a la innovació docent en comunicació inclusiva: diagnòstic i propostes d'actuació a partir de la investigació acció" (FSXXXVIII-FS07), finançat per la Fundació Autònoma Solidària. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació, 2023 (
ebooks de l'InCom-UAB ; 26
)
Registre complet
-
2.
34 p, 1.3 MB
Key learnings from the PEER Project : a combined research paper
/
Bereményi, Bálint Ábel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ;
Larkins, Cath
(University of Central Lancashire) ;
Percy-Smith, Barry
(University of Huddersfield) ;
Roth, Maria
(Universitatea Babeș-Bolyai (Cluj-Napoca, Romania))
In this research paper we describe the aims, general approach and activities of the PEER project. We outline the diverse contexts in which we worked. We then provide an overview of the key learning from the project. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. CER MIGRACIONS, Servei de Publicacions 2017 (
Focus on international migration ; 4
)
Registre complet
-
3.
18 p, 367.7 KB
Pobreza multidimensional e educabilidade no Brasil
/
Pereira, Rosângela
(Universidad de Brasilia) ;
Rambla, Xavier,
1966- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artigo analisa a natureza da relação entre duas dimensões do desenvolvimento humano: conhecimento e condições de vida. Busca-se responder a seguinte questão: qual a influência das distintas dimensões da pobreza familiar sobre a defasagem idade-série no ensino obrigatório? O nível de bem-estar das famílias será medido por indicador de pobreza familiar multidimensional, construído a partir dos micro-dados do IBGE/PNAD, para o ano de 2008. [...]
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
,
2012
Registre complet
-
4.
22 p, 442.4 KB
Aplicación del enfoque de capacidades a las desigualdades educativas en Brasil
/
Gallego Duque, Liliana María
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mediavilla, Mauro
(Universitat de València) ;
Pereira, Rosângela
(Universidade Federal de Mato Grosso)
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
,
2012
Registre complet
-
5.
17 p, 340.2 KB
Los derechos de la infancia y el derecho a la educación en América Latina
/
Dávila Balsera, Paulí
(Universidad del País Vasco) ;
Naya Garmendia, Luis M.
(Universidad del País Vasco)
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
,
2012
Registre complet
-
6.
32 p, 535.3 KB
Políticas educativas y derecho a la educación en Argentina : un análisis de las metas educativas en el nuevo escenario latinoamericano
/
Feldfeberm, Myrian
(Universidad de Buenos Aires) ;
Saforcada, Fernanda
(Universidad de Buenos Aires)
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
,
2012
Registre complet
-
7.
16 p, 300.9 KB
Las Escalas de decisión política sobre la Educación para Todos en América Latina
/
Rambla, Xavier,
1966- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
,
2012
Registre complet
-
8.
22 p, 387.3 KB
La sociedad civil en el marco de la "Educación Para Todos" : agendas, estrategias e impactos
/
Verger, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Novelli, Mario
(Universidad de Sussex)
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
,
2012
Registre complet
-
9.
22 p, 306.9 KB
Investigación en educación en la era de la globalización. Más allá del nacionalismo metodológico, estatismo metodológico, "educacionismo" metodológico y "fetichismo del espacio"
/
Robertson, Susan
(University of Bristol) ;
Dale, Roger
(University of Bristol)
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
,
2012
Registre complet
-
10.
17 p, 276.7 KB
Los informes de seguimiento de EPT en el contexto de América Latina. Una mirada crítica
/
Ferrer i Julià, Ferran
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Buenos Aires Miño y Dávila 2012 (
Educación, Globalización y Desarrollo
)
La Educación para Todos en América Latina. Estudios sobre las desigualdades y la agenda política en educación
,
2012
Registre complet
-
Llibres i col·leccions :
17
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
39 p, 567.4 KB
Students'perceptions of coteaching in the EFL classroom at a public language school for adults in Catalonia
/
Cuadrado García, Daniel
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Over the last decades, there has been a general tendency towards an inclusive model of education that guarantees the same learning opportunities to all students regardless of their learning barriers or disabilities. [...]
Durant les últimes dècades, hi ha hagut un esforç per apropar l'educació cap a un model inclusiu que garanteixi la igualtat d'oportunitats d'aprendre per a tots els alumnes independentment de les seves barreres o les seves discapacitats. [...]
2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
930
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
931
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
932
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
933
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
934
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
935
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
936
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
937
]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
940
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
941
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1141
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1216
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1217
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1218
]
Registre complet
-
2.
269 p, 9.9 MB
La inclusión del alumnado con sordera en el aula de música de Educación Infantil y Educación Primaria
/
Lafuente Carrasco, Álvaro
;
Jurado de los Santos, Pedro,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest treball explora el grau d'inclusió de l'alumnat amb sordesa a l'aula de música d'Educació Infantil (EI) i Educació Primària (EP) en una comarca catalana, en termes de gaudi, participació i assoliment en les activitats i continguts que estableix el currículum de referència per a aquestes etapes. [...]
2019 (
La inclusión del alumnado con sordera en el aula de música de Educación Infantil y Educación Primaria
)
Registre complet
-
3.
33 p, 914.1 KB
The Representation of male character in Judith Drake's An Essay in Defence of the Female Sex (1696) : an educational proposal
/
Vicens Salomon, Nausica
;
Font Paz, Carme,
1972-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
This TFG focuses on Judith Drake's "An Essay in Defence of the Female Sex" (1696) in which she contends that the intellectual capacity of women is equal to that of men. My analysis explores her defence of women through the observation of male characters. [...]
Aquest TFG es centra en "An Essay in Defence of the Female Sex" (1696) de Judith Drake en el que afirma que la capaçitat intel·lectual de les dones es igual a la dels homes. El meu anàlisi explora la defensa de la dona a través de l'observació de personatges masculins. [...]
Este TFG se centra en "An Essay in Defence of the Female Sex" (1696) de Judith Drake en el que afirma que la capacidad intelectual de las mujeres es igual a la de los hombres. Mi análisis explora la defensa de la mujer a través de la observación de personajes masculinos. [...]
2020
Grau en Estudis Anglesos
[
801
]
Registre complet
-
4.
1241x1754, 733.3 KB
Roles and Patterns of Interaction in EFL Group Work
/
Núñez Marsal, Clara
;
Dooly Owenby, Melinda
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation aims at identifying the roles and patterns of interaction that students adopt during group work, as well as at determining in which ways this may affect collaborative group work in heterogeneous classrooms in terms of both proficiency level and attitude. [...]
L'objectiu d'aquest treball és identificar els rols i patrons d'interacció que els estudiants adopten fent treballs en grup, així com establir de quina manera poden afectar al treball en classes heterogènies en relació amb el nivell i l'actitud. [...]
Registre complet
-
5.
44 p, 1.6 MB
Dialogic teaching and blind-spots : proposal of a teaching unit
/
Mena Ribas, Ignasi
;
Lorenzo Galés, Maria Nieves
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation explores dialogic teaching and learning as classroom management techniques and also as theory of education. This paper analyses some dialogic academia constructs, such as "blind-spots" and "ontological traps" and puts forward the claim that dialogic education helps to foster self-acknowledge and selfesteem. [...]
Aquest treball de fi de màster explora l'aprenentatge i l'ensenyament dialògics com a mètodes de gestió de l'aula i també com a una teoria de l'educació. Analitza constructes de la literatura acadèmica dialògica, com ara "punts cecs" o "trampes ontològiques", i afirma que l'educació dialògica ajuda al desenvolupament de l'auto- coneixement i de l'auto-estima, al mateix temps que permet evitar trampes conceptuals i hàbits que poden conduir a violència escolar. [...]
2020
Registre complet
-
6.
36 p, 1.3 MB
Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : perceptions of english student-teachers towards coteaching
/
Esgleyes Cadanet, Sandra
;
Escobar Urmeneta, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This Master's dissertation aims to explore the views of student-teachers towards coteaching. Coteaching is an emergent teaching initiative widely used in the current educational system, as a way to promote collaborative work and more inclusive classrooms. [...]
Aquest treball té com a objectiu explorar la codocència des del punt de vista dels estudiants en pràctiques. La codocència és una iniciativa cada cop més utilitzada en el sistema educatiu actual com a eina per a promoure el treball cooperatiu i la inclusió. [...]
Juny 2020
Registre complet
-
7.
30 p, 628.1 KB
Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : a literature review
/
Boada González, Joan
;
Escobar Urmeneta, Cristina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This dissertation conducts a literature review that explores the concept of coteaching, an innovative educational approach emerged over the last decades which stands as an efficient strategy not only to enhance students' academic performance but also to embody 21st century keystone values such as collaborative learning and inclusion. [...]
Aquest treball consisteix en una revisió de la literatura existent respecte el concepte de la docència compartida o coteaching, una metodologia innovadora que ha aparegut amb força durant els darrers anys i que es presenta com una estratègia eficaç no només per a millorar el rendiment acadèmic dels alumnes, sinó també per a integrar dos dels valors més importants en el context educatiu del segle XXI com són l'aprenentatge col·laboratiu i la inclusió. [...]
Juny 2020
Registre complet
-
8.
81 p, 25.3 MB
Coeducación y ciudad : transitando hacia una convivencia inclusiva y equitativa
/
Chuchuca Cely, Stefany
;
Ortiz Guitart, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Coeducación y Ciudad. Transitando hacia una convivencia inclusiva y equitativa, nace de la necesidad de transformar la ciudad actual a partir de procesos participativos que promuevan ciudades con un tejido urbano y social inclusivo, equitativo y libre de estereotipos sexistas, para lo cual es necesario transformar la actual educación en los centros educativos por coeducación y empezar a ver la participación infantil como pieza clave en la planificación de la ciudad y el espacio público. [...]
Coeducació i Ciutat. Transitant cap a una convivència inclusiva i equitativa, neix de la necessitat de transformar la ciutat actual a partir de procesos participatius que promoguin ciutats amb un teixit urbà i social inclusiu, equitatiu i lliure de estereotips sexistes, per a la qual es necessari transformar la actual educació en els centres educatius per coeducació i començar a veure la particiapció infantil com a peça clau en la planificació de la ciutat i l'espai lliure. [...]
2019
Registre complet
-
9.
55 p, 1.5 MB
Students with special educational needs in group work interaction : one step forward to inclusive learning
/
Roviralta Quirós, Marta
;
Moore de Luca, Emilee
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This master's dissertation examines the interaction of a student with special educational needs (SEN) within a mixed-level group work. Diversity in the classroom is one of the most frequently stated problems among teachers. [...]
Aquest treball de fi de màster examina la interacció d'una estudiant amb necessitats educatives especials en el treball en grup d'un grup heterogeni. La diversitat a l'aula és un dels problemes exposats amb més freqüència entre els professors. [...]
2019
Registre complet
-
10.
243 p, 3.1 MB
Educación y migración transfronteriza en el norte de Chile: procesos de inclusión y exclusión de estudiantes migrantes peruanos y bolivianos en las escuelas de la región de arica y parinacota
/
Mondaca Rojas, Carlos Enrique
;
Gairín Sallán, Joaquín,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
El sistema escolar presenta la existencia de estudiantes chilenos y de poblaciones originarias (aymaras, quechuas y afrodescendientes), a lo que se suman los hijos e hijas de inmigrantes, principalmente peruanos, bolivianos y colombianos. [...]
The school system presents the existence of Chilean students and native populations (Aymara, Quechua, and Afro-descendant), to which the sons and daughters of immigrants, mainly Peruvians, Bolivians, and Colombians, are added. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
Registre complet
-
Documents de recerca :
20
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.