Estudio de propuestas alternativas en la enseñanza de la termodinámica básica
Martínez, J. M. (Universidad Nacional de la Patagonia. Departamento de Física)
Pérez, B. A. (Universidad Nacional de la Patagonia. Departamento de Física)
| Fecha: |
1997 |
| Resumen: |
We report in this work a research on an approach to Basic Thermodynamics teaching at secondary level. The results of four grups of students in different cities are discussed from qualitative and global quantitative perspectives in a complementary way. We suggest, in the light of the real implementation of that curricular proposal, some didactic recommendations for better adequacy to different contexts. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Castellà |
| Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Materia: |
Temperatura ;
Termometria ;
Termodinàmica ;
Dilatació tèrmica ;
Cinètica Molecular ;
Energia |
| Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 3 (1997) p. 287-300, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21499
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v15-n3-martinez-perez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4158
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Enseñanza de las cienciasArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2007-12-10, última modificación el 2024-05-26