Google Scholar: citas
Modelo de enseñanza-aprendizaje centrado en la resolución de problemas : fundamentación, presentación e implicaciones educativas
Lopes, Joaquim Bernardino (Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro. Seccáo de Física)
Costa, Nilza (Universidade de Aveiro. Seccáo Autónoma de Didáctica e Tecnologia Educativa)

Fecha: 1996
Resumen: The present article seeks to present a Science Teaching and Learning Model Based on Problem Solving. The presentation is based on a review or related Literature. An empirical study carried out in Portugal with secondary school teachers of Physics and Chemistry also contributed do devising the model. Finally, the implications for education and further research arising from the model in question are referred to.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Resolució de problemes ; Formació de professors ; Ensenyament-aprenentatge ; Coneixement científic ; Epistemologia de la ciència ; Principi de contextualització ; Principi dels llenguatges ; Principi de creixement dels conceptes ; Principi de la problematització ; Formulació d'hipòtesis
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 14 n. 1 (1996) p. 45-61, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21433
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v14-n1-lopes-costa
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4239


18 p, 829.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2007-12-20, última modificación el 2022-02-19



   Favorit i Compartir