visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
>
Articles
>
Articles publicats
>
La percepción de la reputación corporativa de los stakeholders de una empresa de comunicación: cómo afecta a Televisió de Catalunya comunicar una acción de responsabilidad social corporativa
>
Comentaris
Informació:
Discussió (0)
Estadístiques d'ús
La percepción de la reputación corporativa de los stakeholders de una empresa de comunicación: cómo afecta a Televisió de Catalunya comunicar una acción de responsabilidad social corporativa
-
Orozco Toro, Jaime Alberto
(Universidad Pontificia Bolivariana)
;
Ferré Pavia, Carme,
1969- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Comentaris (0)
|
Ressenyes
(0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.
Subscriure's
to this discussion. You will then receive all new comments by email.
Afegeix un comentari
Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu
definit el vostre àlies
.
N/D
s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>
Envieu-me un email quan es publiqui un nou comentari
Registres semblants