Google Scholar: citations
Una aproximación empírica a través de las relaciones Ciencia-Tecnología-Sociedad (CTS) en estudiantes de secundaria y universitarios valencianos
Borreguero, P. (Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació)
Rivas, F. (Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació)

Date: 1995
Abstract: The study reveals the Science-Technology-Society (STS) outlooks of high school students and university students. The VOSTS inventory (Aikenhead et al. , 1989) was used to reflect The STS beliefs, positions and literacy. The outcomes of the study point to the need of introducing new concepts and attitudes, emphasizing epistemology, information and cognition.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Psicologia de l'educació ; Alfabetització tecnològica i científica ; Inventari del VOSTS ; Estudiants de batxillerat ; Estudiants universitaris ; Comunitat Valenciana ; Epistemologia científica ; Ciència-tecnologia-societat
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 363-370, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21424
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-borreguero-rivas
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4256


8 p, 352.0 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2008-01-07, last modified 2022-06-16



   Favorit i Compartir