dir.
Título variante: |
Disseny i implementacion d'una app mòbil : Happy Gapp |
Título variante: |
Design and implementation of a mobile app : Happy Gapp |
Fecha: |
2020 |
Resumen: |
Aquest Treball Final de Màster té com a objectius idear i desenvolupar una aplicació mòbil que permet l'organització del temps lleure i la vida social dels usuaris mitjançant la proposta de plans personalitzats segons la seva agenda i disponibilitat. Després d'una anàlisi de mercat i el consumidor, s'ha identificat la competència, la percepció i les necessitats del target. Els resultats han descobert un nínxol en el mercat, pel que fa a les característiques principals de l'aplicació, i han indicat les necessitats del consumidor, pel que fa a la seva rutina diària. A partir d'aquests resultats, s'ha creat una proposta de màrqueting per a l'implementació i la promoció d'una app que cobreix aquestes necessitats, oferint una interfície funcional i un disseny atractiu, adaptats a les preferències dels usuaris. |
Resumen: |
Este Trabajo Final de Máster tiene como objetivos idear y desarrollar una aplicación móvil que permite la organización del tiempo libre y la vida social de los usuarios mediante la propuesta de planes personalizados según su agenda y disponibilidad. Tras un análisis del mercado y el consumidor, se ha identificado la competencia, la percepción y las necesidades del target. Los resultados han descubierto un nicho en el mercado, en cuanto a las características principales de la aplicación, y han indicado las necesidades del consumidor, por lo que se refiere a su rutina diaria. A partir de estos resultados, se ha creado una propuesta de marketing para la implementación y la promoción de una app que cubre dichas necesidades, ofreciendo una interfaz funcional y un diseño atractivo, adaptados a las preferencias de los usuarios. |
Resumen: |
This Master's Thesis aims to devise and develop a mobile application that allows the organization of users' free time and social life, by offering them personalized plans according to their schedule and availability. A market and a consumer analysis have been carried out, which led to the identification of the competition, the perceptions and the needs of the target. The results of the analysis have discovered a market niche, regarding the main characteristics of the application, and have indicated the needs of the consumers in regard to their daily routine. On the base of these results, a marketing proposal has been created for the implementation and the promotion of an app that meets these needs, offering a functional interface and an attractive design, adapted to users' preferences. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Màrqueting [4313148] |
Plan de estudios: |
Màster Universitari en Màrqueting [1093] |
Documento: |
Treball de fi de postgrau ; Text |
Materia: |
App ;
Aplicació mòbil ;
Vida social ;
Oci ;
Temps lliure ;
Usuaris ;
Agenda personal ;
Plans personalitzats ;
Aplicación móvil ;
Ocio ;
Tiempo libre ;
Usuarios ;
Planes personalizados ;
Mobile application ;
Social life ;
Free time ;
Users ;
Personal schedule ;
Customised plans |