Diseño e implementación de una app móvil : Happy Gapp
Evgenieva Todorova, Magdalena
González Baeza, María
Zabala Lozano, Luis, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Disseny i implementacion d'una app mòbil : Happy Gapp
Título variante: Design and implementation of a mobile app : Happy Gapp
Fecha: 2020
Resumen: Aquest Treball Final de Màster té com a objectius idear i desenvolupar una aplicació mòbil que permet l'organització del temps lleure i la vida social dels usuaris mitjançant la proposta de plans personalitzats segons la seva agenda i disponibilitat. Després d'una anàlisi de mercat i el consumidor, s'ha identificat la competència, la percepció i les necessitats del target. Els resultats han descobert un nínxol en el mercat, pel que fa a les característiques principals de l'aplicació, i han indicat les necessitats del consumidor, pel que fa a la seva rutina diària. A partir d'aquests resultats, s'ha creat una proposta de màrqueting per a l'implementació i la promoció d'una app que cobreix aquestes necessitats, oferint una interfície funcional i un disseny atractiu, adaptats a les preferències dels usuaris.
Resumen: Este Trabajo Final de Máster tiene como objetivos idear y desarrollar una aplicación móvil que permite la organización del tiempo libre y la vida social de los usuarios mediante la propuesta de planes personalizados según su agenda y disponibilidad. Tras un análisis del mercado y el consumidor, se ha identificado la competencia, la percepción y las necesidades del target. Los resultados han descubierto un nicho en el mercado, en cuanto a las características principales de la aplicación, y han indicado las necesidades del consumidor, por lo que se refiere a su rutina diaria. A partir de estos resultados, se ha creado una propuesta de marketing para la implementación y la promoción de una app que cubre dichas necesidades, ofreciendo una interfaz funcional y un diseño atractivo, adaptados a las preferencias de los usuarios.
Resumen: This Master's Thesis aims to devise and develop a mobile application that allows the organization of users' free time and social life, by offering them personalized plans according to their schedule and availability. A market and a consumer analysis have been carried out, which led to the identification of the competition, the perceptions and the needs of the target. The results of the analysis have discovered a market niche, regarding the main characteristics of the application, and have indicated the needs of the consumers in regard to their daily routine. On the base of these results, a marketing proposal has been created for the implementation and the promotion of an app that meets these needs, offering a functional interface and an attractive design, adapted to users' preferences.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Màrqueting [4313148]
Plan de estudios: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Documento: masterThesis ; Text
Materia: App ; Aplicació mòbil ; Vida social ; Oci ; Temps lliure ; Usuaris ; Agenda personal ; Plans personalitzats ; Aplicación móvil ; Ocio ; Tiempo libre ; Usuarios ; Planes personalizados ; Mobile application ; Social life ; Free time ; Users ; Personal schedule ; Customised plans



85 p, 3.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera

 Registro creado el 2020-07-06, última modificación el 2020-11-04



   Favorit i Compartir